ناظمی و اسکوچیچ در نشست مطبوعاتی پیش از بازی داماش و ملوان

 

نشست  خبري پيش از بازي تيم هاي داماش گيلان و ملوان انزلي با حضور افشين ناظمي سرمربي داماش و اسکوچيچ سرمربي ملوان در سالن کنفرانس مجموعه شهيد دکتر عضدي رشت برگزار شد.

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان در این کنفرانس خبري گفت: از نقاط ضعف و قدرت ملوان شناخت خوبي را داريم. اميدواريم که فردا بازي خوبي را از سوي هر دو تيم شاهد باشيم و بتوانيم فوتبال گيلاني ها را براي کل مردم ايران به نمايش بگذاريم .

ناظمی ادامه داد: همه به حساسيت اين بازي واقف اند و به هر حال رقابت در فوتبال هم خوب است اما اميدوارم همانطور که در طول فصل سرمربيان تيم هاي حريف از طرفداران داماش تعريف کردند، انشالله فردا نيز پيروز واقعي تماشاگران ما باشند.

وي افزود: داماش وابسته به هوادارانش است و حمايت هواداران همواره انرژي بسيار خوبي را به کادرفني و بازيکنان داده است و از آنها مي خواهم که فردا نيز تنها به تشويق تيم محبوب شان بپردازند.

سرمربي داماش گيلان در پاسخ به خبرنگاري که از وضعيت مالي داماش و تجمع در تمرين پرسيد گفت: خود من هنوز از سال 90 طلبکار هستم اما الحمدلله همدلي خوبي بوجود آمد و پيگيري هايي در حال صورت گرفتن است و اميدواريم که از هفته آينده مشکلاتمان به کل حل شود.

ناظمي در خصوص درخواست ملواني ها براي زمين برگزاري مسابقه گفت: اين ميزبان است که تصميم ميگيرد کجا بازي کند. زمين استاديوم جز 12 استاديومي است که درجه A آسيا در کشور را گرفته است و از طرفي زمين اول داماش استاديوم عضدي است و زمين دوم سردارجنگل، درحالي که زمين اول ملوان استاديوم سردارجنگل رشت است .

وي ادامه داد: حق ميزباني با داماش است و بهتر است که به اينطور مسائل نپردازيم . تيم هاي استقلال ، پرسپوليس و تراکتورسازي هم در اين استاديوم بازي کرده اند و اين استاديوم سرمايه ملي استان ماست.

ناظمي در پايان ضمن بيان اينکه در بازي فردا داماش هيچ بازيکن محرومي را ندارد عنوان کرد: مرتضي ابراهيمي و ميلاد فراهاني به دليل مصدوميت قطعا در بازي فردا غايب خواهند بود.

همچنين علي احمدي سراواني مدير رسانه اي داماش در خصوص وضعيت ماندن يا رفتن امير عابديني مديرعامل داماش گيلان پس از دربي گيلان گفت: آقاي عابديني استعفا را يکي از ابزار مديريتي مي دانند و به اين ترتيب خواسته اند که تکليف و وضعيت داماش روشن شود. ايشان دو ماه پيش استعفا کردند که با توجه به قانوني که وجود داشته بايد در اين مدت وضعيت مشخص مي شد و به همين دليل است که ايشان مي گويند بعد از بازي با ملوان بر سر کار خودشان حاضر نمي شوند.

اسکوچيچ سرمربي ملوان انزلی نیز در این کنفرانس خبري گفت: من تجارب زيادي در دربي ها دارم و براي من مهم اين است که بازيکنان به وظايف خودشان توجه کنند تا به دربي بودن اين مسابقه. اينکه تيم ها در اوج به هم رسيدند خيلي خوب است چون بازي خوبي را مي توانيم شاهد باشيم.

سرمربي ملوان در پاسخ به اين سوال که در خصوص بحث مطروحه در خصوص تغيير زمين بازي آيا درخواست او بوده يا مديريت باشگاه گفت: ما به بازي در چمن مصنوعي عادت نداريم و بحث ناراضي بودن وجود نداشت. براي مان فرقي ندارد که در کدام زمين بازي کنيم ولي اگر چنين زميني را در انزلي داشتيم مي توانستيم بازيکنانمان را با شرايط اين زمين وقف دهيم .

وي افزود: پيام من به تماشاگران اين است که بيايند و از مسابقه لذت ببرند بدون اينکه به حواشي توجه کنند. فردا بايد روز بزرگ و خاطره انگيزي براي فوتبال گيلان باشد.

وي در پايان در خصوص غايبين ملوان در دربي گفت: دو بازيکنمان به اسم معبودي و محسن يوسفي را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان براي حضور در اين بازي مشکلي ندارند.



نظرات شما عزیزان:

فاطمه(سانا)
ساعت20:27---15 آذر 1392
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : پنج شنبه 14 آذر 1392 ا 23:19 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.